دکتر علی شریعتی...


مجنون تنها

تنها تر از آنم که به تنهاییم فکر کنم

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
غافلگیر شدیم چتر نداشتیم
خندیدیم دویدیم و به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم
دومین روز بارانی چطور؟
پیش بینی اش را کرده بودی
چتر آورده بودی و من غافلگیر شدم
سعی می کردی من خیس نشوم و
شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود
و سومین روز چطور؟
گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری
چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی
و شانه راست من کاملا خیس شد .
چند روز پیش را چطور؟
به خاطر داری؟
با یک چتر اضافه آمدی
و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود
دو قدم از هم دورتر راه برویم . . .
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم
تنها برو . ..

 


نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت11:33---8 آذر 1390
سلام خیلی مطلب قشنگی بود
یاد کسی افتادم که منو با یه دنیا غم تنها گذاشت و رفت
الان شاید دستش تو دست یکی دیگه باشه ولی من اینجا نشستم و دارم بخاطرش اشک میریزم


مسعود
ساعت11:44---29 آبان 1390
خیلی قشنگ بود پسر...
من وبم همین مطلبو کم داره.. میشه واسم بفرستیش داداش


mohammad
ساعت18:11---26 آبان 1390
_____*#######*


___*##########*


__*##############


__################


_##################_________*######


__##################_____*##########


__##################___*#############


___#################*_###############


____#################################


______###########آپ کردم ###############


_______#############################


________###########################


___________*#####################


____________*##################


_____________*###############


_______________#############


________________##########


________________*#######*


_________________######


__________________####


__________________###


چشم به راهم_ _***__*_****
پاسخ:ممنون


hamed
ساعت22:17---23 آبان 1390
من تو را دوست دارم.. تو دیگری را.. دیگری دیگری را.. و این چنین است که ما تنهاییم...
سلاممممم . این پستتم که مثل بقیه پستات جای خود داره. قشنگ بود. راسی عیدتم مبارک.


یه دوست
ساعت10:22---23 آبان 1390
سلام وب خیلی خیلی قشنگی داری
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,ساعت 10:13 توسط شبگرد تنها| |


Power By: LoxBlog.Com